Dina drömmars man?

Hade en diskussion om hur min Drömman är.

Drömman är väl just en man i ens drömmar, som man aldrig kommer få eller kanske inte ens borde ha. Förhoppningsvis så kanske man kan hitta någon som faller in under vissa kategorier eller har flera av ens favoritegenskaper men olika tydliga.

Jag drömmer om en konstnärssjäl, en som brinner för något och gör det den helst av allt vill göra. Jag drömmer om en man som höjer mig men ändå får mig landa när jag svävar ut för långt. Jag drömmer om en skönhet där jag blir till extas varje gång jag ser honom. Men framför allt drömmer jag och kräver PASSION.

Kommentarer
Postat av: TVILLINGARNA

haft en bra start på veckan ? =)

2010-06-16 @ 08:15:57
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/
Postat av: Maria

NYTT BLOGGPROJEKT!



-Visa en bild på dig och din kropp utan ansikte (klädsel är frivillig, dock minst trosor/kalsonger)



-Skriv din längd, vikt & BMI samt en kort kommentar om hur du ser på din kropp



- Ta chansen att få ärlig och positiv kritik för DIN kropp och hjälp därmed till att krossa de osunda ideal och förvrängda kroppsbilder som existerar i dag



Maila: [email protected]



Ps. Ursäkta detta “spam-meddelande”, men det är för en god sak



2010-06-16 @ 14:54:26
URL: http://toppkroppens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0