Raggnings-filosofi..

Jag har filosoferat idag om raggning och att bli uppraggad.

Om man nu är av den sorten att man inte vågar ragga på den man själv verkligen vill ha utan väntar på att bli uppraggad så tror jag att jag har kommit på några små saker.

Jag har insett att om man vill bli uppraggad ska man helst vara tre stycken i sällskapet totalt. Då blir det ju två stycken tjejkompisar som kan underhålla varandra när killen vill prata med en. Är man fler så är det lätt att killarna blir lite för rädda och osäkra för att våga sig fram. Är man totalt två stycken så behöver nästan killen ha en kompis med sig för att inte din vän ska "lämnas" ensam.

Att vara själv däremot är inget som jag tycker funkar. Folk får lätt bilden vad är det för knasig tjej som är där själv, varför har hon inga vänner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0