Sexig men svettig

Jag är en sån som tror att jag är som snyggast när jag är härligt svettig i mina tajta snygga springkläder. Jag vet att det är udda tänkt men jag tycker att det är så; man känner sig smidig och snygg när man har tränat.

Efter min löptur idag så sprang jag på två stycken grabbar som jag känner. Låt oss kalla dem Kakan och Per.

Kakan är en stor svaghet i mitt liv, kroppen skriker JA ta honom, sätt på honom, han är så fin. Hjärnan och sunda förnuftet skriker NEJ han är inte värd dig..
Och nu så stöter jag på dem. Känner mig lycklig över att jag är så snygg i mina träningskläder. Självförtroendet och jag är verkligen på topp.

Jag ser att han vill ha mig..

Jag - Kakan 1-0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0